Khamis, 24 Februari 2011

five rasa hati 'awak'


Awak, detik waktu terus dan terus berjalan kedepan mungkin ia berhias gelap dan juga terang untuk saya dan macam itu lah rasa suka, duka, tangis dan tawa hati saya ni selama ni.

Awak , ia tergores bagai lukisan rapuh kat dunia yang bermain ini.

Awak, seribu mimpi dan berjuta sepi hadir bagaikan teman sejati dalam hidup saya selama ini. Di antara lelah dan sengsaranya jiwa hidup saya, ia terwujud dalam resah dan air mata yang tidak pernah henti mengalir. Tapi hanya satu yang saya persembahkan ia itu allah yang terindah dalam hidup saya selama ini.

Awak, meski saya rapuh dalam langkah kehidupan seharian saya untuk kehadapan dan kadang kala ia tak setia, namun cinta dalam jiwa saya hanyalah satu. Maafkanlah bila hati saya tak sempurna mencintai awak tapi di dalam dada saya cuma harap hanya awak yang bertahta.

Awak, detik waktu akan terus berlalu dengan laju kehadapan untuk esok hari, dan semua akan berakhir pada takdir allah, awak!!

0 ulasan:

Catat Ulasan